به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از مسئولان تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان؛اين تيم در حساس ترين ديدارهاي خود عصر روز پنج شنبه چهارم آذر،ميهمان منصوري قرچک خواهد بود.
شايان ذکر است؛مسئولان اين تيم به دنبال کسب سهميه تماشاگر در سالن هفتم تير قرچک هستند.
گفتني است؛هنوز از سوي کميته فوتسال فدراسيون فوتبال سهميه اختصاص يافته به گيتي پسند اعلام نشده است،اما پيش بيني مي شود حدود 300 هوادار گيتي پسند در تهران اين بازي را از نزديک تماشا کنند.


شايان ذکر است؛تيم فوتسال گيتي پسند تنها تيم ليگ برتري است که بدون اعزام تماشاگر از اصفهان،داراي هوادار در بيشتر شهرهاي ايران است



26 فروردين 1392برچسب:, :: 18:7 ::  نويسنده : احسان حيدري
در مهمترين ديدار هفته نخست دوربرگشت رقابت هاي ليگ برتر فوتسال،تيم گيتي پسند اصفهان در قرچك به مصاف قهرمان نيم فصل نخست مي رود.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از مسئولان كميته فوتسال فدارسيون فوتبال؛در مهمترين ديدار هفته نخست رقابت هاي ليگ برتر،تيم فوتسال گيتي پسند درقرچك در برابر منصوري،قهرمان نيم فصل نخست به ميدان مي رود.

شايان ذكر است؛تيم گيتي پسند براي نخستين بار در اين فصل هيچ يار محروم و مصدومي در اين بازي نخواهد داشت كه اين مسئله كار تيم منصوري را سخت مي كند.

شايان ذكر است؛تيم فوتسال گيتي پسند براي برگزاري ديدار خود در برابر منصوري،سوم آذر به قرچك سفر  مي كند تا يك جلسه تمرين در ورزشگاه هفتم تير تهران برگزار كرده و سپس به مصاف حريف خود برود.
همچنين؛در ديگر ديدار مهم اين هفته،ماهان اصفهان در برابر فيروز صفر به ميدان مي رود



احسان زحمتکش در گفت‌وگو با ایمنا:
امیدوارم هیچ باشگاهی در حواشی فوتسال دست نداشته باشد
خبرگزاری ایمنا: احسان زحمتکش یکی از ستاره های تیم فوتسال گیتی پسند مهمترین ویژگی فصل جاری لیگ برتر فوتسال را خروج این لیگ از دو قطبی بودن می داند. 
   

احسان زحمتکش در گفت‌وگو با ایمنا پیرامون وضعیت گیتی‌پسند و تمرینات این تیم اصفهانی اظهار داشت: در دوران تعطیلات لیگ 3 روز استراحت کردیم و پس از آن تمرینات خود را با قدرت ادامه دادیم و به نظر من در حال حاضر بهترین وضعیت را طی ماه‌های گذشته داریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم به هماهنگی مورد نظر مربیان تیم رسیده‌اند، تصریح کرد: در این هفته بازیکن مصدومی نداریم و برزیلی‌های تیم هم که به تازگی به جمع بازیکنان ما اضافه شدند، از نظر هماهنگی به وضعیت ایده‌آلی رسیده‌اند.

بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به وضعیت تیم شهید منصوری قرچک و جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی گفت: 3 سال برای این تیم به میدان می‌رفتم و به نظر من منصوری در کنار بازیکنان خوب از هواداران بی‌شماری بهره می‌برد؛ تیم ما دیگر نباید در بازی‌ها باخت یا تساوی کسب کند و برای رسیدن به قهرمانی باید در بازی‌های مستقیم، مدعیان را از پیش‌روی خود بر داریم.

وی در مورد مدعیان اصلی قهرمانی ادامه داد: منصوری و ماهان در کنار گیتی‌پسند خود را به عنوان مدعی نشان داده‌اند اما مهم‌ترین چیزی که در لیگ امسال وجود دارد، خارج شدن لیگ از دو قطبی بودن و پویایی آن است.

زحمتکش در مورد حاشیه‌های پیرامون تیم‌های فوتسال افزود: امیدوارم که هیچ تیمی برای رسیدن به قهرمانی به مسائل غیر ورزشی روی نیاورد؛ حاشیه‌ها همیشه پیرامون تیم‌های مختلف وجود داشته اما امیدوارم در این حواشی هیچ باشگاهی دست نداشته باشد زیرا اگر باشگاهی در حاشیه‌ها دست داشته باشد، اعتبار فوتسال ما زیر سئوال می‌رود.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران ، اسامی داوران به شرح زیر است.
شهید منصوری-صنایع گیتی پسند اصفهان
علیرضا سهرابی-حسین شاهمرادی-حمیدرضا طیب طاهری-حسن کشاورز-ناظر:عبدالواحد بیت سیاح


فیروز صفه اصفهان-فولاد ماهان سپاهان
محمود نصیر لو-مهران جعفری-بابک سور شجانی-حسین وحدتی-ناظر :منوچهر نظری
کیش ایر قم-راه ساری
پژمان رضایی-علی پور افشار-حسین نوری-حیدر علی عسگری-ناظر:صدرالدین موسوی
پیروزی تهران-لبنیات ارژن شیراز
جم تاج مهجور-فرهاد حسینیان-عارف سیاحی-احمد نقی زاده
دبیری تبریز-گسترش فولاد تبریز
علیرضا رجبی-حسین شهر آبادی-فرهاد مولایی-علی قریشی-ناظر:علیرضا محمد پور
آرش بتن قزوین-علم و ادب سایپا مشهد
وحید عرض پیما-حسنعلی رحیمی-علیرضا فولادی-خلیل خلیلی-ناظر:علیرضا رجبلو



با سلام

از سالن هفتم تیر قرچک با پخش مستقیم گزارش دیدار صنایع گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک در خدمت شما هستیم

برای دیدن لحظه ای نتیجه بازی هر چند دقیقه از طریق کلید Refresh و یا F5 صفحه مرورگر خود را update نمایید


برای مشاهده گزارش به ادامه مطلب مراجعه کنید



در روزی که داور با ناداوری هرچه تمامتر به نفع منصوری سوت زد و مکرر ناهماهنگی بین دو داور مشاهده می شد گرلو توانست روی پاس زیبای بندی سعدی در نیم ثانیه به پایان بازی گل مساوی را به ثمر برساند

به واقع این گل جوابی بود به فحاشی های مکرر طرفداران منصوری قرچک

نکته بسیار جالب اینکه لیدرهای منصوری خود مروج این نوع به اصلاح تشویق بودند

باید دید کمیته انضباطی چه برخوردی با این نحوه میزبانی دارد

آیا به واقع نباید تفاوتی بین نوع میزبانی گیتی پسند با این تیمها قایل شد



26 فروردين 1392برچسب:, :: 18:7 ::  نويسنده : احسان حيدري
ديدار منصوري قرچک و گيتي پسند اصفهان در هفته چهاردهم ليگ برتر فوتسال با تساوي در ثانيه پاياني به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از ديدار منصوري قرچک و گيتي پسند اصفهان، اين ديدار حساس در هفته نخست نيم فصل دوم ليگ برتر فوتسال به طول عجيبي با گل ثانيه پاياني و تساوي بازي همراه شد.
بنابراين گزارش در اين ديدار گيتي پسند به ارائه يک بازي خوب در 5 دقيقه نخست بازي سه گل به ثمر رساند و پس از آن با تلاش تيم منصوري نيمه نخست با نتيجه 3 بر2 به پايان رسيد. نيمه دوم بازي با موقعيت هاي گل بسيار براي هر دو تيم همراه بود، تيم گيتي پسند اصفهان با داوري مشکوک بازي 5 خطائه شد و گل ديگر منصوري روي نطقه پنالتي به ثمر رسيد.
براساس اين گزارش که مسئولان گيتي پسند اصفهان به شدت به داوري و صحنه هاي مشکوک آن معترض بودند، تا ثانيه هاي پاياني با نتيجه 4 بر 3 از حريف عقب بودند که طي حرکتي عجيب در آخرين ثانيه بازي گرلو، بازيکن برزيلي اين تيم توپ را وارد دروازه کرد و ديدار با نتيجه 4 بر 4 به تساوي رسيد.
شايان ذکر است: عباس ترابيان، رئيس کميته فوتسال مهدي خراطي دبير کميته فوتسال، جورانديور و مصطفي عمادي سرمربي و مربي تيم ملي اميد فوتسال و کارلوس بدنساز برزيلي تيم ملي از نزديک شاهد برگزاري اين بازي بودند.
همچنين در بين دو نيمه از سوي مديرعامل منصوري مسائل مبني بر استفاده همزمان از سد برزيل مطرح شد که به شدت از سوي مسئولان گيتي پسند تکذيب شد برطبق قانون در صورت استفاده از سه بازيکن خارجي به طور همزمان، ديدار سه بر صفر به سود تيم حريف خواهد بود.
گفتني است، در اين بازي تيم گيتي پسند قسمتي از سالن را براساس قانون اختصاص داده و تماشاگران گيتي پسند در تمام مدت بازي به تشويق تيم خود مشغول بودند امن تماشاگران منصوري علاوه بر تشويق تيم خود با دادن شعارهايي عليه مصطفي نظري دروازه بان تيم ملي کشورمان و شعارهايي عليه تماشگاران گيتي پسند تاحدودي جو را متشنج کردند


باشگاه گيتي پسند پس از تساوي مقابل منصوي قرچک و اعتراض شديد به داوري به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت مي کند.
                   
   

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از محل برگزاري ديدار گيتي پسند منصوري قرچک در هفته چهاردهم ليگ برتر فوتسال مسئولان باشگاه گيتي پسند طي بازي به شدت به عملکرد داوري اعتراض داشتند.

بنابراين گزارش،اين تيم در هر دو نيمه 5 خطائه شد و دو پنالتي نقطه دوم هم به همين صورت به منصوري تعلق گرفت.

گفتني است،با توجه به اينکه داوري اين بازي را سهرابي و شاه مرادي بر عهده داشتند، باشگاه گيتي پسند با ارائه فيلم بازي به کميته انضباطي شکايت کرده و خواستار رسيدگي به مصيبت داوري تيم ها شدند./


علي جنتي گفت: سهرابي به رغم اينكه داور بين المللي فوتسال است اما سومين بار است كه در مصاف با حريفان به گيتي پسند ضربه مي زند.

مالك باشگاه گيتي پسند اصفهان در مورد تساوي شب گذشته در برابر منصوري قرچك در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مصاف با منصوري يكي از زيباترين ديدارهاي ليگ برتر در چند سال اخير بوده است بازي از لحاظ فني بسيار زيبا بود اما متأسفانه ناداوري هاي پي در پي تيممان را از پاي در آورد و در نهايت به حداقل امتياز رضايت داديم.

وي ادامه داد:داور بازي با منصوري سومين بار است كه براي تيممان مشكل ساز مي شود و ما هر بازي كه با حضور سهرابي برگزار مي شود از داور ضربه مي خوريم.

جنتي اظهار داشت:از نتيجه بازي راضي نبودم پيروزي حق ما بود ممكن است تصور شود در خانه ميزبان تساوي نتيجه خوبي است ولي پيروزي بدون شك حق ما بود.

مالك باشگاه گيتي پسند گفت:از قبل پيش بيني جو سنگين قرچك را مي كرديم اما اين مسئله زيبا نيست كه با شعارهاي تماشاگران گيتي پسند و آوردن نام ائمه اطهار (ع) تماشاگران قرچكي را عليه تماشاگران گيتي پسند شعار بدهند همچنين شعارها عليه مصطفي نظري در تمام طول بازي ادامه داشت: من بارها گفته ام كه 10 سال آينده دروازه باني مصطفي نظري در ايران پيدا نمي شود و بهتر است شان دروازه بان اول تيم ملي حفظ شود ولي در قرچك دو ساعت تمام عليه نظري شعار داده شد.

وي در مورد بازيكنان برزيلي تيم خاطرنشان كرد: دلسيو به شدت مصدوم شد و  معلوم نيست تا چند هفته نتوانيم از او بهره بگيريم


به یاری خدا سایت هواداران باشگاه صنایع گیتی پسند به آدرس

GitiPasand.com

راه اندازی گردید


امید است بتوانیم در این سایت خدماتی بهتر به هواداران عزیز باشگاه ارائه دهیم


ما را از نظرات سازنده خود در جهت هر چه بهتر شدن سایت مطلع سازید

با تشکر

برای وارد شدن به سایت جدید اینجا کلیک نمایید



25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري

پروردگارا...کمکم کن، کمکم کن که بتوانم پنچره ی دلم را رو

به حقیقت بگشایم ....

خدایا ...

یاریم کن که مرغ خسته دلم راکه دیری است دراین قفس زندانی

است، درآسمان آبی عشق تو پرواز دهم ......

خدایا ....

پروردگارا...یاریم کن که شوق پروازراهمیشه درخود زنده نگه دارم .....

خدایا ....

توخود می دانی که بدترین درد برای یک انسان دورماندن ازحقیقت خویشتن

و رها شدن درگرداب فراموشی وسر درگمی است...

پس توای کردگار بی همتا مرا یاری کن که به حقیقت انسان بودن پی ببرم

تابتوانم روز به روز به تو که سر چشمه تمام حقیقت هایی نزدیک ونزدیکتر

شوم ...........

خدایا، مرا فرصتی ده تاپاک بودن راتجربه کنم وبتوانم حتی برای یک لحظه

آنچه باشم که تومی خواهی ...






25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري

مسأله 19ـ «احتیاط مستحب» همیشه همراه با فتواست; یعنى مجتهد در آن مسأله، علاوه بر اظهار نظر، راه احتیاط را هم نشان داده است و مقلّد مى تواند در آن مسأله، به فتوا و یا به احتیاط عمل کند و نمى تواند به مجتهد دیگرى رجوع کند; مانند این مسأله:

«ظرف نجس را اگر یک مرتبه در آب کُر بشویند پاک مى شود، هرچند احتیاط آن است که سه مرتبه بشویند».

«احتیاط واجب» همراه با فتوا نمى باشد و مقلّد باید به همان احتیاط عمل کند و مى تواند به فتواى مجتهد دیگر مراجعه کند، مانند این مسأله:

«احتیاط آن است که بر برگ درخت انگور، اگر تازه باشد، سجده نکنند».



25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري
 
سوال۱: تأخير پرداخت خمس تا سال آينده چه حكمى دارد؟
جواب: تأخير پرداخت خمس از سال خمسى به سال ديگر جايز نيست، هر چند هر وقت آن را بپردازد اداى بدهى حاصل مى‏شود، مكلف پس از رسيدن سال خمسى تا خمس مالش را نداده، نمى‏تواند در آن تصرف كند، و اگر در آن قبل از پرداخت خمس تصرف كند مقدار خمس آن را ضامن است، و چنانچه با عين مال غير مخمّس كالا يا زمين و يا مانند آنها بخرد، معامله در مقدار خمس فضولى و موقوف بر اجازه ولىّ امر خمس است، كه پس از اجازه ولىّ امر بايد خمس آن كالا يا زمين را به قيمت فعلى حساب نمايد و آن را بپردازد.
 
 
سوال۲: من مالك مالى هستم كه مقدارى از آن نقد و مقدار ديگر به صورت قرض الحسنه نزد بعضى از افراد است و از طرفى به علت خريد زمين مسكونى مقروض هستم و بايد يكى از چك‏هاى آن را چند ماه ديگر بپردازم، آيا جايز است بدهى زمين را از مبلغ مذكور (نقد و قرض الحسنه) كم كنم و خمس باقيمانده را بپردازم؟ و همچنين آيا زمينى كه براى سكونت خريدارى شده خمس دارد؟
جواب: مالى كه از درآمد سال به بعضى افراد قرض داده‏ايد اگر تا سر سال خمسى قابل وصول نباشد پرداخت خمس آن تا وصول نشده است واجب نيست، و اموالى كه از درآمد سال در دست شماست جايز است از آن، قبل از رسيدن سر سال خمسى، بدهى خود را كه مهلت آن چند ماه ديگر مى‏رسد بپردازيد، ولى اگر در اثناى سال آن را در اداى قرض مصرف نكنيد و سر سال خمسى شما برسد، نمى‏توانيد قرض خود را از آن مبلغ استثنا كنيد، بلكه واجب است خمس همه آن را بپردازيد ولى اگر بنا داريد تمام يا قسمتى از آن را تا چند ماه ديگر صرف اداى بدهى خود نمائيد و چنانچه بخواهيد خمس آن را بپردازيد باقيمانده وافى براى اداى بدهى نيست و از اين بابت در زحمت و مشقت قرار مى‏گيريد، در اين صورت پرداخت خمس آنچه را كه مى‏خواهيد صرف اداى بدهى نمائيد واجب نيست، و اما زمينى كه براى سكونت مورد نياز از درآمد بين سال تهيه مى‏شود، خمس ندارد.

سوال۳: از آنجا كه تا كنون ازدواج نكرده‏ام، آيا جايز است مقدارى از مالى را كه در حال حاضر دارم، براى هزينه‏هائى كه در آينده به آنها نياز دارم، پس انداز كنم؟
جواب: پس انداز درآمد سال اگر براى هزينه ازدواج در چند ماه آينده باشد به نحوى كه اگر خمس آن را بپردازيد نتوانيد تمام هزينه ازدواج را تامين نمائيد، خمس ندارد.




25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري
زمان تو از عزيزترين چيزهایی است که داری، پس آن را در عزيزترين کارها صرف كن.

Time is one of your most precious things, spend it on your



25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري
خداوند لعنتش كند



25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري
25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري



25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري

تا به کی اندر نماز و بی نیاز
تا به کی غرق نیاز و بی نماز

تا به کی محروم از فیض ازل
تا به کی محبوس زندان امل

تا به کی در محضر حق بی حضور
تا به کی خاموش در دریای نور

شو غریق بحر عرفان در نماز
هرچه خواهی کن طلب از بی نیاز

با عروجت پرده ها را پاره کن
کشف سر و ستر و هر بیگانه کن

منبع فیض ازل باشد نماز
پس کنار سجده گاهت دل بباز


25 فروردين 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : احسان حيدري
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : احسان حيدري

قابلیت های اس جی پی:

1 حداکثرراندمان حرارتی110درصد

2 تامین آب گرم مصرفی وجریان سیستم گرمایشی بدون نوسانات دمائی

3 امکان کنترل هوشمند سیستم توسط اینترنت وتلفن همراه

4 قابلیت مدیریت زمانی سیستم گرمایشی توسط تایمر

5 کنترل سیستم گرمایشی توسط ترموستات اتاقی ومحیطی

6 قابلیت نصب مواضی دستگاههابرای تامین ظرفیت های بیشتر

7 میزان اتشارگازهای آلاینده کمترازاستانداردهای جهانی

8 سازگارباسیستم گرمایش ازکف

9 نصب آسان وابعادکوچک
 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
وارد


جمعه 17 آذر 1391برچسب:لوله,آب, :: 19:23 ::  نويسنده : احسان حيدري

لوله های مختلفی وجودداردکه هرکدام خاصیت های خودرادارد

نیوپایپ که یکی ازبهترین نوع لوله آب می توان نام برد

اذین لوله

سوپرپایپ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



شنبه 20 آبان 1398برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : احسان حيدري

ماده34قانون نظام مهندسي وكنترل ساختمان

شهرداري هاوسايرمراجع صدورپروانه وكنترل نظارت براجراي ساختمان وامورشهرسازي مجريان ساختمانهاوتاسيسات دولتي  وعمومي صاحبان حرفه هاي مهندسي ساختمان وشهرسازي ومالكان وكارفرمايان درشهرها/شهركهاوشهرستانهاوسايرنقاط واقع درحوضه شمول مقررات ملي ساختمان وضوابط ومقررات شهرسازي مكلفندمقررات ملي ساختمان رارعايت نمايند.

 

 

 

 



شنبه 20 آبان 1386برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : احسان حيدري

شاهين شهرسال1390

 

 

 

 

 

 

شاهين شهر1390

 

 

 

شاهين شهرسال1390

 

 

شاهين شهرسال1390

 



شنبه 20 آبان 1398برچسب:, :: 10:56 ::  نويسنده : احسان حيدري

زيرنظراستاداني زبردست

 

 

 

09132694051

09398630626



جمعه 19 آبان 1391برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : احسان حيدري

09139107824

09398630626

09132694051

احسان حیدری



جمعه 19 آبان 1391برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : احسان حيدري

09139107824

09132694051

09398630626




جمعه 19 آبان 1391برچسب:ايا مي دانيد, :: 15:58 ::  نويسنده : احسان حيدري

ايامي دانيد

مطابق قانون تنهامرجع فني واصل حاكم درتشخيص-طراحي-اموزش وبهداشت مصالح ساختماني مقررات ملي ساختمان وزارت مسكن وشهرسازي است.

 

مطابق قانون مصالح واجزاي ساختماني كه نيازبه تاييديه موسسه استانداردوتحقيقات صنعتي ايران راداشته باشندبايدتاييديه لازم راازاين موسسه اخذنمايند.

 

مطابق قانون عدم رعايت مواردذكرشده درمقررات ملي ساختمان تخلف ازقانون محسوب شده وپيگردقانوني دارد.

 

مطابق مبحث 16مقررات ملي ساختمان لوله هاي پليمري موردمصرف درلوله كشي اب سردوگرم ساختمان بايستي ازيكي ازمراكزمعتبربهداشتي مانندDVGWداراي تاييديه معتبرباشدواگرنباشدخلاف قانون است.

 

مطابق مبحث 14مقررات ملي ساختمان فقط لوله هاي پليمري PEXوپنج لايهPEX-AL-PEXرامي توان درتاسيسات گرمايي بادماي حداكثر90درجه سانتي گرادواب سردكننده بكاربرد.



جمعه 19 آبان 1391برچسب:, :: 15:39 ::  نويسنده : احسان حيدري

عايق هاي حرارتي پلي اتيلن كراسلينك(pex)

اين عايق به دليل وجوداتصالات عرضي درپليمروساختارمتخلل داراي خواص وويژگي هاي منحصربه فردي نسبت به سايرعايق هاي معمولي كه ازان جمله ميتوان به مقاومت حرارتي بالاتر/مقاومت شيميايي بالاتر/مقاومت تخريبي بهتر/مانايي فشاري اشاره كرد.

كاربردهاي ساختمان

عايق كف ساختمان(به عنوان عايق رطوبت حرارتي)

عايق گرماسرماوبخارجهت ديوارها/پشت بام و...

عايق حرارتي لوله هاي اب سردوگرم/تاسيسات بهداشتي وكانالهاي هوا

درزبندي درب وپنجره هادرمقابل گردوغبارورطوبت

كاربرددرصنعت خودرو

افتابگير/تهويه كننده هواي داخل خودرو/محافظ سيم/ضربه گيرروي درب خودروجهت جلوگيري ازخراش به سطح خودرو

كاربرددرصنايع شيميايي/نفت/گازوپتروشيمي

عاق بندي مخازن سيالهاي سردوگرم

عايق گرمابراي يخچال وتهويه كننده هوا

عايق وسايل الكتريكي و...

ملزومات ورزشي/تفريحي/تزئيني وبسته بندي

كلاه ايمني

كوله پشتي

صندلي دوچرخه

كفي كفش و...



جمعه 19 آبان 1391برچسب:, :: 14:45 ::  نويسنده : احسان حيدري

مزاياي لوله هاي نيوفلكس    

-مقاوم درمقابل ضربه وفشارخارجي نسبت به ساير لوله هاي پليمري

-مانع ازانتقال اتش مي شود(داراي مواردضدحريق)

-سرعت وسهولت درنصب واجرا

-وزن سبك وسهولت درحمل ونقل

-اب بندي كامل ومطمئن

-داراي سطح بسيارصاف وعاري ازهرگونه زائدومانع

 

مزاياي لوله هاي نيوپايپ

-تحمل حرارت تاحداكثر95درجه سانتي گراد

-عدم نفوزاكسيژن به داخل لوله وجلوگيري ازلجن زدگي وتغييررنگ اب

-مقاوم دربرابربسياري ازموادشيميايي:اسيدها/بازها...

-ضريب اتبساط طولي بسيارناچيز(درحدفلز)

-مقاومت عالي دربرابرفشاربه علت وجودالومينيوم

-نصب سريع واسان وبدون ضايعات

-به راحتي خم مي شود وشكل مي گيرد

-زنگ نميزند



جمعه 1 فروردين 1398برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : احسان حيدري

سيستم هاي سرمايشي اس.جي.پي.دريك نگاه:

فناوري بسيارپيش رفته براي تامين نيازهاي سرمايشي ساكنان درساختمانهاي تجاري/اداري ومسكوني

جايگزين بسيارخوب براي سيستم هاي سرمايشي مبتني برجابه جايي اجباري هوا

تامين كننده بالاترين سطح اسايش ساكنان درمقايسه باسايرسيستم هاي سرمايشي

صرفه جويي قابل توجه درمصرف انرژي

بهترين مكمل براي سيستم گرمايش ازكف تابشي (ايده ال ترين سيستم گرمايشي)

تامين كننده اسايش افراددردمايي (چنددرجه)كمترازسيستمهاي مبتني برجابجايي اجباري هوا

توانايي كاربردبه همراه انواع منابع تامين كننده اب سردازجمله چيلر/برج/خنك كن/پمپ حرارتي وغيره

قابليت كاربردگسترده درساختمانهاي عمومي شامل بيمارستانها/ساختمانهاي اداري/كتابخانه ها/موزه ها مدارس/اموزشگاه ها/مراكزدرماني وسايرمواردمشابه

افزايش فضايي مفيدساختمان درمقايسه باسيستمهاي مبتني برجابجايي هوابه دليل حذف كانالهاي عبورهوا

تضميين كننده سلامتي افرادبه واسطه عدم جابجايي ذرات گردوغباروارگانيسم هاي موجوددرهوا

عملكردارام وبدون صدا



1 فروردين 1387برچسب:, :: 18:9 ::  نويسنده : احسان حيدري

شماره هاي تماس09132694051و09398630626صالحي ايميلwww.ehsansalehi171@yahoo.com


 



1 فروردين 1398برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : احسان حيدري

باسلام خدمت شما .من احسان وبرادرم محمداهل اصفهان چيزي درحدود10سال سابقه كاري مفتخريم كه تمام كارهاي شمارا به بهترين شكل ممكن وبابيشترين سرعت كاري وبارضايت كامل شماصاحب خانه هاوباتاييديه كامل ازمهندس ناظران به اتمام برسانيم.

شما هم مي توانيدباارسال نظرات وپيشنهادات خودمارادراين امرياري نماييدلطفانظرات وپيشنهادهاي خودرابه اين ادرس ايميل بزنيد

www.ehsansalehi171@yahoo.com



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

تاسيسات اب وفاضلاب صالحي
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان tasisat و آدرس ehsan171.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 6640
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید